30 серпня в Національному університеті «Одеська морська академія» відбулась зустріч керівництва НУ «ОМА» з представниками компанії STC NESTRA B.V. – Річардом ван Лір та Гармом Бергсма, які є учасниками проекту «Сприяння транспортного розвитку річки Дніпро». Мета заходу полягала у обговоренні діяльності під час виконання роботи проекту.
У ході реалізації проекту «Сприяння транспортного розвитку річки Дніпро» планується:
– адаптувати українську законодавчу базу для внутрішніх водних шляхів до законодавства ЄС згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та міжнародними конвенціями, учасником яких є Україна;
– затвердити програму розбудови спроможності центральних органів виконавчої влади, які відповідають за формування та реалізацію політики на внутрішніх водних шляхах (ВВШ), а також відповідних підприємств, установ, організацій виконувати свої завдання у сфері управління та забезпечення діяльності на ВВШ України;
– затвердити пакет програмних документів щодо розвитку внутрішнього водного транспорту;
– затвердити та впровадити короткотерміновий план заходів з підвищення кваліфікації фахівців;
– розробити та затвердити комплексний план розвитку ВВШ річки Дніпро.
Справка щодо компанії STC-NESTRA
NESTRA-це абревіатура від “Нідерландська експертна група з питань сталого транспорту та логістики” та є членом STC-Group. NESTRA була заснована 30 квітня 2014 року. До її складу входять чотири експерти зі сталого транспорту та логістики: Рене Мьов, Харрі де Лейєр, Сандра ван Путтен та Річард ван Лієр.
NESTRA надає консультаційні послуги та прикладні дослідницькі послуги на високому рівні у сфері сталого транспорту та логістики. NESTRA націлена на обслуговування державних та приватних організацій на національному та міжнародному рівнях, таких як: міністерства транспорту, Європейська комісія, Азіатський банк розвитку, Світовий банк або ЕСКАТО ООН. Експерти в компанії NESTRA мають великий досвід у таких видах діяльності:
– аналіз, розробка та оцінка політики та нормативних актів (наприклад, оцінки впливу) у транспортно-логістичному секторі, включаючи державно-приватне партнерство та інституційний розвиток. У сфері транспорту та логістики основними галузями знань NESTRA є транспорт внутрішніми водними шляхами, автомобільний транспорт, мультимодальний транспорт та торгівля та розвиток транспорту;
– поширення, навчання та технічна допомога щодо зміцнення та підвищення професіоналізму у сфері транспорту та логістики в Європі та за її межами з великим досвідом роботи в таких країнах, як Китай, Бразилія, Індонезія, Колумбія, Мозамбік, Йорданія та Центральна Азія.
– управління проектами та координація міжнародних консорціумів, які працюють над такими завданнями, як консультування, науково -дослідні та дослідницькі роботи, а також проекти з підготовки партнерів.
STC-Group надає тренінгові та консультаційні послуги для судноплавної, транспортної та (технологічної) промисловості по всьому світу. У суспільному надбанні STC-Group досягає цього, забезпечуючи професійну освіту на різних рівнях. У приватному домені він робить це, пропонуючи визнану магістерську програму, сертифіковану підготовку та освіту, прикладні дослідження та консультації. Штаб-квартира STC-Group базується в Роттердамі, а STC Group також має різні філії та діяльність по всьому світу, такі як Корея, В’єтнам, Південно-Африканська Республіка, Філіппіни, Мозамбік, Бразилія, Індонезія, Колумбія та Оман.
Крім того, огляд видів консультаційної діяльності, які надає NESTRA, є наступним:
- Підтримка визначення сталої транспортної політики, планування та програмування;
- Політика та дослідження спрощення торгівлі та транспорту
- Моніторинг та вимірювання ефективності національних та міжнародних транспортних коридорів
- Формулювання національної логістичної політики
- Дослідження національних витрат на логістику
- Розробка національних стратегій сталого транспорту, особливо в сільській місцевості;
- Визначення ролі державних та приватних суб’єктів у транспортному секторі, розробка відповідної нормативної бази та рекомендація механізмів державно-приватного партнерства;
- Організація транспортного сектору;
- Роль та організація міністерств, відповідальних за транспорт;
- Підтримка розвитку інституційного потенціалу транспортних та логістичних регулюючих органів;
- Розробка та впровадження навчальних програм, призначених для державних та приватних суб’єктів у транспортно -логістичному секторі;
- Технічна підтримка фондів утримання доріг з метою покращення управління ринками доріг;
- програми транспортного сектору;
- техніко -економічне обґрунтування програм структурних перетворень, які мають на меті здійснити реформу транспортного сектору;
- техніко -економічні обґрунтування проектів структурування транспортної мережі;
- оцінка зв’язку між транспортом та бідністю для підвищення ефективності галузевих заходів;
- Стратегічна екологічна оцінка програм транспортного сектору;
- Технічна допомога адміністраціям, відповідальним за впровадження програм транспортного сектору.